torsdag 14. januar 2010

Feil stemmeskruer = Dritfeit gitar

Kva gjer ein når dei stemmeskruene som kjem i posten ikkje er av det slaget eg egentlig hadde tenkt å bestille? Eg for min del gjorde ei ny bestilling og fekk rette slaget to dagar etterpå, og la i mellomtida ein plan for dei andre. Dei to gitarane som har vore bygd før denne har jo vore trestrengs. Med tre og tre stemmeskruer som heng i hop, so var det litt tyle med ein ny trestrengar, men ein "tolvstrengar" med seks strengar derimot! Det var ein god plan!

Ein del meir arbeid med denne på grunn av det. Måtte jo lage til spalter i hovudet på gitaren, samt bedrive litt nøyaktig boring for å få stemmeskruene til å passe. Bortsett frå det, so var det standardprosedyre for å passe til halsen i boksen, men litt meir arbeid med stol og sadel so lenge det var fleire strengar inni bildet. Måtte for den del improvisere litt når det blei laga feste for strengane på nedsida av boksen, men det funka som juling! Er dessuten bora hol og sett i ein jack-utgang, men foreløpig lite anna. Kjem tilbake til elektronikken seinare.

Må jo og legge til at eg var forferdeleg skeptisk når eg dreiv å sette strengar på denne. Var forberedt på at byggverket skulle kollapse med eit stygt smell, men det heldt.






Sjølv om det er "tusen" ting som skulle vore gjort annleis eller bedre med denne gitaren og, so er eg uansett veldig fornøydd og har fått ein del nye idear som skal setjast ut i livet under seinare byggingar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Real Time Web Analytics