torsdag 21. januar 2010

Den fyrste fiasko eg snekra saman....

Det fyrste fiaskoprosjektet so longt har sett dagens lys... Skulle bli, og blei for den del, ein firestrengar som ein kompis av meg skulle ha, men mitt forsøk på å lage ein tynn og lettspelt hals enda opp med å bli ein altfor mjuk hals som berre bøydde seg noke verre. Forsøket med å skru fast litt metall og ekstra tre på baksida av halsen hjalp ikkje nok det heller, so denne blei liksom ikkje det eg hadde tenkt. Kan selvfølgelig lage ein ny hals til den, og det blir vel gjerne gjort på sikt, men foreløpig får den berre ta plass i "Hall of Shame" og stå der til skrekk og advarsel. I det minste so har eg no lært korleis eg ikkje skal gjere ting neste gong...






Uansett litt synd at den ikkje fungerar som eg hadde tenkt, for lyden er rimelig fin i den. Halsen er uansett so bøyelig at om eg flyttar bittelitt på gitaren, eller legg bittelitt vekt på kroppen, medan eg spelar, so forsvinn alt som kan minne om ein gitar som er stemt. Bedre lykke neste gong.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Real Time Web Analytics