mandag 11. januar 2010

Den fyrste gitar eg bygga fekk

Sjølv om det ikkje blei teke bilde under bygginga, so må eg jo poste eit bilde eller tolv av det ferdige produktet. Til denne, so er kroppen ein sigarboks av merket Cohiba og halsen er ein furuplanke. Spe på med noken stemmeskruer, eit par strengar og eit par skruer for å få festa strengane, og resultatet blei dette.







Sett i ettertid, so er det mykje som skulle vore gjort på anna vis, men samtidig so blei jo denne som den blei og då skal det ikkje rettast på noko seinare. Er derimot greit å ha noko håndfast, slik at det er lettare å sjå kva som kan eller bør rettast på til seinare prosjekt. Blei i alle høve eit strengeinstrument utav det, og det blei egentlig overraskande bra lyd i den. Er dessuten utruleg artig å spele på. Det å få noko nytt i hendene gav meg meir speleglede enn eg har hatt på lenge, so alt i alt er eg veldig nøgd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Real Time Web Analytics