torsdag 28. januar 2010

Endeleg noko klart til levering

Etter nokon sjukedagar i vinternorge var eg i dag tilbake i snekkarboda og fekk fullført ein gitar som har vore påbegynt ei stund. Denne blir den første eg leverar frå meg, og er jo selvfølgelig spent på responsen frå han som skal bli den stolte eigar. Denne gongen var det ein filipinsk sigarboks som var basis. Gudane må vite kva treverk som er i den, for den var ei smule vanskeleg å jobbe med, men resultatet blei jo godkjent til slutt denne gongen og. Var jo spent på kva lyd som kom til å bli i den, sidan treverket var annleis enn kva eg har vore borti tidlegare, men det funka fint denne gongen og.

Blei lagt ned ein solid pussejobb på halsen denne gongen. Ein skjemmande kvist på baksida "måtte" vekk, og når sandpapiret fyrst var framme, so kunne eg jo ikkje gi meg før heile greia såg nokonlunde ok ut. Arbeidsmessig so fristar det ikkje å gjenta den jobben seinare, men resultatmessig so er det noko eg absolutt bør gjere, so då blir det vel slik...

Bortsett i frå det so er det vel ikkje so mykje å sei om denne. Standard prosedyre for ein trestrengar. Det artigaste er jo egentlig å høyre korleis resultatet blir når den er ferdig. Når/om den dagen kjem at eg kan bedømme skikkeleg korleis klangen i eit instrument blir berre ved å dunke litt på kassen før eg begynnar, so veit eg ikkje om eg gidd meir. Då er jo halve moroa bortevekk.

Dukka forøvrig opp eit par nye idear under arbeidet med denne, som gjerne blir prøvd seinare ein gong, men det kjem eg tilbake til når so lang lir.







Satsar på å få lempa ut eit lite lydklipp av denne og før eg leverar den i frå meg, men det blir ikkje gjort noko med i kveld, so mykje kan eg love.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Real Time Web Analytics