onsdag 3. mars 2010

Mykje lyd og lite varme...

Tru og håp det kan du få med, men eg gir ingen garantiar. Uansett er det dags i her i vinterkulda å legge ut eit lite lydklipp til. Fort, gale, lite triksing og ingen miksing, men uanlell. Lyd it is! Ein bittelitt overfølsom mikrofon i denne boksen, men det går seg vel gjerne til. Er litt spent på tilbakemelding frå mennesket som skal ha denne, det skal eg ærleg innrømme. Åkkesom, les og lytt og vær glade, i løpet av det neste halve året er nok våren på plass!




4 kommentarer:

  1. My god, man, it's so cool! :D

    Er det berre meg, eller blir lyden faktisk bedre og bedre? :)

    SvarSlett
  2. Litt usikker på om det er lyden som er bedre, eg som etterkvart får reinare lyd i det eg spelar, eg som har hatt flaks når eg skrudde på pod'en, eller om det er ei sær kosmisk hendelse.
    Eg er egentlig nøgd so lenge det blir lyd :)

    SvarSlett
  3. Fine klogga. Og feit lyd!

    SvarSlett

Real Time Web Analytics