torsdag 20. mai 2010

Trestrengs Bacardi, uten Cola

Er alltid kjekt å få noko nytt å bygge utav, og denne gongen er det då ein boks som ein gong har innehelde ei litersflaske med Bacardi. Denne gongen blei det tenkt og tegna mykje på forhånd. For den del blei det ein del prøveskjæring i papp før eg gjekk laus på botnen av boksen.Det å skjære til eit passlig hol i botnen, slik at halsen kunne gå gjennom og at den samtidig skulle gå i lås, var eit puslearbeid, men det gjekk jo overraskande bra.

Jamt over so var eg heldig med det meste med bygginga av denne. Fargen på halsen enda opp med å matche kroppen, halsen passa merkeleg bra i kroppen, hovudet fekk ein ok fasong og alt gjekk unormalt greit. Eg klagar uansett ikkje når det er den vegen det går.

Alt i alt veldig fornøydd med denne. Lyden overraska jo og positivt. Litt "banjoete" i klangen denne og, men med ein fyldigare og rundare klang enn eit par av dei andre metallboksane.






Pga at eg blei ferdig med denne i dag, og leverte den til den nye eigaren i dag, so fekk eg ikkje testa elektronikken i den, men skal sjå om eg litt på sikt får overtalt han som no har den til å spele inn litt som eg kan få lov til å legge ut her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Real Time Web Analytics