onsdag 7. november 2012

Rosa! ...og vel so det, kanskje?

Eg har, ein gong til, gått på ein rosa smell.... Denne gongen ein endå verre enn den forrige, og eg likar det!
Eg har jo laga noko rosa ein gong tidlegare, og under arbeidet med den so kommenterte ei venninne av meg at ho hadde den perfekte boksen til dette, og den skulle eg få berre ho fekk ete opp sjokoladen som var i den. Som sagt so gjort, og boksen var verkeleg fantastisk til dette.

Utforminga på halsen er nesten identisk med den forrige. Dytta hjartet litt lenger nedover, so halsen kom meir midt på, men utanom det so er det veldig mykje likt. Treng ikkje forandre alt for mykje på ting som på fungerar greit. Boksen var rosa og fin, men veldig tynn og skjør, so den fekk ein bulk eller tre under arbeidet. Kjedeleg, sjølvsagt, men ikkje noko som verkeleg er øydeleggande.






Lyden i den er veldig fin, men det er ikkje den store klangen i den. Kjem eit lydklipp etterkvart slik at de og kan høyre.

2 kommentarer:

Real Time Web Analytics