lørdag 12. mai 2012

Stend på stabburshella?

Etter knappe to år og mykje rot og tull, so er til slutt denne her ferdig. For ein gongs skuld ein boks som er til eige bruk, so no skal eg til slutt bli flink til å spele på ein av desse greiene.

Sætre-hanen begynte å ta form seinsommaren 2010, men etter ei arbeidsfadese av dei sjeldne, so blei den liggande ei stund. 2011 var eit ytterst lite produktivt år, so då blei den liggande heile det året også. Med arbeidslyst, plastisk tre og eit gripebrett i rosetre so blei til slutt dei fleste teikn på gammalt tull fjerna, og resultatet blei ikkje so verst.

Den utskorne hanen på hovudet var forøvrig mitt første forsøk på treskjæring. Ikkje heilt nøgd med fasongen på dyret, men i lag med boksen so viser det i det minste kva eg har prøvd på. Uansett litt artig å ha vore borti, sjølv om eg ikkje veit om det blir gjenteke nokon gong.







Lyden i denne likte eg verkeleg, og den er verkeleg ikkje so tørr og sprø som det opprinnelege innhaldet i boksen. Kjekk å spele på, og so lenge det er eg sjølv som skal ha den, so blir den spelt mykje på og det blir posta lydklipp med den etterkvart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Real Time Web Analytics