tirsdag 27. april 2010

Det er vår, og det blir grønt overalt

Til og med kakeboksane er grøne om våren. Om grønfargen er fin kan sjølvsagt diskuterast, men den var no eingong slik som dette. Er litt variasjonar over tema hals og hovud på denne. Fyrste gong eg prøver å vinkle hovudet litt og ha alle stemmeskruene på same sida. Vellukka? Kanskje. Blir prøvd minst ein gong til, for å bruke opp dei tre stemmeskruene som er igjen i dette settet. Er jo uansett alltid artig å prøve på noke nytt. Litt meir fjas med pussing og ordning på hovudet, og resultatet blei jo til å leve med.

Uvisst av kva grunn, so enda jo denne og opp med eit snev av banjoklang. Kvifor nokon kakeboksar får det, medan andre ikkje er i nærheita, har eg verkeleg ikkje noko svar på per i dag. Ser kanskje eit mønster i det etterkvart, men foreløpig so har eg verkeleg ikkje peilingen. Er jo noko å forske på for framtida. Eg har lyst til å vite.

Må jo og nemnast at det er den fyrste metallboksen eg har bygd av som heng i hop ved eiga hjelp etter at eg var ferdig med den. Eg trur det er eit godt tegn. Uansett greit å spare gaffatape og superlim til andre formål.







Er mic i denne, so det kjem litt lyd etterkvart.

1 kommentar:

  1. Fy faen så dyktig du har blitt. Det er nesten litt skummelt :D

    Må snart begynne å trene på den eg har ;D
    Prøve ihvertfall! :P

    SvarSlett

Real Time Web Analytics