mandag 30. august 2010

Første forsøk på dekorering

Ny sigarboks og ny trestrengar. For å gjere eit lite forsøk på å få det meir interessant denne gongen, so blei mitt første spede forsøk på litt treskjæring gjort på denne. Ikkje noke å stort og ikkje noke å skrive heime om, men det må jo begynnast ein plass. Og litt artig syns eg det blei.

Om lag denne sorten sigarboks som er blitt brukt her har eg mange av for tida, so om nokon syns dei ser ok ut, so er det berre å gi eit hyl. Blir i alle høve bygd fleire med dette utgangspunktet framover.

Sjølve bygginga denne gongen var standard og problemfri, med unntak av treskjæreprosjektet. Var strengt tatt problemfritt det og, men du verden kor eg styra allikevel. Ikkje so store greiene, berre ein "krokodillekjeft" på hovudet til gitaren, men det konsentrasjonsnivået eg hadde medan eg heldt på trudde eg ikkje at eg var i stand til lenger. Var for den del anspent nok til at armane mine rista og skalv seg gjennom heile neste dag. No har eg i alle høve prøvd det, og sett at ingen dør og at eg gjerne klarar å få til noko, so då går det an å prøve seg på drøyare ting til seinare. Det har eg jo i og for seg hatt planar om lenge, men greit å starte i det små og få litt oppvarming før eg går laus på større ting.

Utanom det so er det ikkje so mykje å seie om denne. Er litt greit å ha fått kontroll nok på det eg held på med til at det som oftast går greit med alle dei vanlige delane av bygginga, og at det berre er ting utanom det vanlige som kreve litt ekstra innsats.






Lyden i denne er heilt ok. Ingenting spesielt å melde. Blir vel gjerne spelt inn noko før eg sender den frå meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Real Time Web Analytics