mandag 12. juli 2010

Her kjem jaggu ein sigarboks til

Det hadde de nok ikkje rekna med tenkjer eg. Samma det egentlig. Her er den, og det er jo egentlig eit nytt standardbygg. Einaste som verkeleg var annleis med denne er at eg skulle likt å visst kva treslag den var laga av. Makan til lite samarbeidsvillige greier er sjelden eg har vore ute for. Kom uansett i mål til slutt, so eg skal vel ikkje klage, og det ferdige resultatet blei ikkje so ille.

Boksen denne gongen er litt liten, so det er ikkje mest lyd i den, men den fungerar, og når ein pluggar den i ein forsterkar so er det jo uansett ikkje nøye. Forhåpentligvis so blir han som skal ha den fornøgd, det er jo eingong det viktigaste.








Tradisjonen tru, so kjem det jo litt lyd frå denne og før eg leverar den frå meg. Likar jo å spele inn greiene litt før eg leverar dei i frå meg, i tilfelle det er noko som viser seg å ikkje å fungere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Real Time Web Analytics