lørdag 31. mars 2012

Tostrengsfretlessteboksbass!

Første forsøk på ein bass, og første forsøk på noko som kan spelast utan bottleneck. Jøsses! Ein relativt stor teboks, ein meter med ask, eit gripebrett i rosetre, eit par gamle bass-strengar, eit par stemmeskruer, litt bein og nokon stoppskiver seinare, so blei det lyd i spetakkelet.

Lenge sidan eg har vore so usikker på noko eg har bygd. Ante verkeleg ikkje korleis dette kom til å bli til slutt, både med tanke på lyd og ikkje minst på spelbarheit. Funka gjorde det. Romlar og skrapar litt, men slik skal det jo være. Elektronikken i den køddar litt meir, so der er eg nødt til å gjere noko for å isolere mikken bedre før eg forseglar loket på denne

Uansett so vart dette ein litt festlig sak, og det blir nok gjort fleire forsøk i framtida.






Lydeksempel på denne kjem snart. Blei berre litt ivrig i går, so eg har gnagsår på opptil fleire fingrar på venstre hand, og er nødt til å la dei få litt kvile før eg er klar til å klimpre inn eit eller anna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Real Time Web Analytics