søndag 25. mars 2012

Gult er kult?

Eg blei ferdig med ein gitar til no før helga, so då er det greit å få ut litt bilde av den også. I tilfelle det er nokon som faktisk studerar på bilda eg legg ut, so kan eg sei med ein gong at boksen på første bilde stammar frå ein anna gitar. Gløymde å knipse den som blei brukt no før eg hadde mishandla den litt, so det blei funne eit arkivbilde av noko tilsvarande.

Det mest artige med denne tykkjer eg uansett er korleis mønsteret i treet verkeleg kom fram når det fekk litt farge før oljinga. Reine tigerstripene. Gledar meg alt til kommande prosjekt og testing av andre farger.

Utover det so er det ikkje so mykje å bite seg merke i. Det meste gjekk slik eg hadde tenkt og eg har etterkvart bygd eit par av desse cbg-ane so det er ikkje mest å sei om kvar enkelt. Kan uansett melde om eit par litt annleis prosjekt som står på trappene, so det er berre å henge med vidare.






Lyden i denne var faktisk veldig fin. Skal få lagt ut eit lite lydeksempel med tid og stunder.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Real Time Web Analytics