lørdag 24. mars 2012

Nytt år, nytt treverk og nye moglegheiter

Bittelitt tidlegare ute enn i fjor, og har første nye trestrengar klar alt i Mars. Du verda!
Nytt av året er også treverket. No framover blir det ask for alle penga. Kreve litt tilvenning å jobbe med, men ser ut som me kan bli kompisar framover.

Denne boksen var og litt spesiell å jobbe med pga utforminga. Gullbarreboks med skyvelok var litt utanom det andre eg har bygd av so langt. Planen var forøvrig å passe til so eg kunne skyve på plass både hals og lok, og alt skulle bli so fint, men dette slo ikkje heilt til. Som det viser på eine bildet nedi her, so var eg pent nødt til å lappe i hop igjen boksen etter at lista som held på plass loket sa takk for seg.

Uansett godt å være i gang, og godt å ha blitt ferdig med noke. Det kjem meir i nærmaste framtid!






Litt artig med lyden i den her, so lenge so boksen har doble veggar. Usikker på om det viser igjen når eg tek opp litt, men det er berre ein måte å finne ut på. Opptakaren min er uansett 100km unna meg for øyeblikket, so lydeksempel kjem ikkje i dag. Snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Real Time Web Analytics