fredag 17. desember 2010

Meir Punch før jul

Ein ny liten godklump til folket no sidan det nærmar seg jul. Ny dobbeltstrenga, ny Punch-boks og eit nytt forsøk på å gjere noke nytt og fresht med tanke på utforminga. Er jo strengt tatt berre hovudet på gitarane eg har høve til å leike meg med for tida, so då var det der det blei gjort eit forsøk denne gongen og.

Litt samsvar er jo kjekt, so eg har gjort eit forsøk på å etterlikne emblemet på boksen denne gongen. No når de veit det, so går det gjerne an å sjå på bileta.

Reint byggemessig so har eg ikkje noko spesielt å tilføre denne gongen heller. Når ting går som dei skal, so blir det lite å skrive heim om. Lydmessig derimot, so er det meir å skrive om. Som den forrige Punch-boksen det blei bygd av, so har denne og mykje lyd og bra lyd, og denne gongen kan eg love at det kjem eksempel på det.







Ein gong i løpet av dei neste par dagen so blir det lyd i stova. Kik innom igjen i næraste framtid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Real Time Web Analytics